0

Tania drukarnia Warszawa

Ulotki

Ulotki A6

Ulotki DL

Ulotki reklamowe

Wizytówki

Ulotki składane

Pomoc

Składanie zamówień:
W jaki sposób mogę złożyć zamówienie na druk?
Wybierz interesujący Cię produkt, jego parametry, nakład i po prostu dodaj go do koszyka. Następnie przejdź do koszyka i na kolejnej podstronie sfinalizujesz zamówienie, dołączysz plik z projektem i będziesz mógł dokonać wyboru płatności i sposobu dostawy.

W jaki sposób mogę przesłać plik do druku?
Wybierz interesujący Cię produkt, jego parametry, nakład i dodaj produkt do koszyka. Następnie przejdź do koszyka i na kolejnej stronie finalizowania zamówienia, na jej górze wybierz: Dodaj pliki z projektem.
Możesz również przesłać plik mailem na adres pliki@taniadrukarnia.pl podając w jego treści numer swojego zamówienia.

Jakie pliki akceptujemy?
Pliki powinny zostać przesłane w formatach: PDF, TIFF, PSD, CDR, JPG.

Jak powinien zostać przygotowany plik do druku?
Na podstronie każdego oferowanego przez nas produktu znajdziesz pomocne makiety. Więcej szczegółów odnośnie przygotowania plików znajdziesz tutaj: LINK

Czy mogę zamówić produkt, którego nie ma w asortymencie?
Każdorazowo, kiedy nie możesz znaleźć interesującego Ciebie produktu, skontaktuj się z naszymi handlowcami pisząc na adres: wyceny@taniadrukarnia.pl lub poprzez naszą Infolinię 881 404 303.

W jaki sposób mogę sprawdzić status mojego zamówienia?
O każdorazowej zmianie statusu zamówienia będziesz przez nas informowany poprzez wiadomości e-mail. Status zamówienia możesz również sprawdzić przechodząc do zakładki Moje konto - Historia zamówień.

Czy mogę anulować zamówienie?
Możesz bezkosztowo anulować zamówienie do momentu, kiedy nie zmieni ono statusu na Przekazane do realizacji. Aby tego dokonać wyślij do nas e-mail na adres: biuro@taniadrukarnia.pl


Płatności:
W jaki sposób mogę opłacić swoje zamówienie?
Naszym Klientom oferujemy kilka możliwości zapłaty za złożone zamówienia:
1. Płatność przelewem: dane do przelewu znajdziesz w Potwierdzeniu zamówienia lub na stronie kontakt LINK
2. Płatność kartą kredytową poprzez system płatności internetowych DotPay lub PayPal.
3. Płatność gotówką przy odbiorze.

Chciałem zapłacić kartą za zamówienie lecz transakcja została odrzucona. Czy mogę ponowić próbę płatności?
Tak, aby tego dokonać zaloguj się w naszym serwisie, przejdź do zakładki Moje konto, kliknij Historia zamówień, a następnie opłać zamówienie.

Czy mogę zmienić formę płatności?
Aby zmienić formę płatności skontaktuj się z nami poprzez e-mail lub naszą Infolinię.

Płatność przy odbiorze - do jakiej kwoty realizowana jest ta forma płatności?
Maksymalna wartość zamówienia dla tej formy płatności wynosi 1000 zł netto.
W przypadku wybrania tej formy płatności do zamówienia doliczana jest dodatkowa opłata 12 zł netto.

Płatność terminowa - przelew z odroczonym terminem płatności
Naszym stałym klientom udostępniamy możliwość regulowania swoich zobowiązań z 7 dniowym terminem płatności.

Kiedy i w jaki sposób otrzymam fakturę VAT?
Faktury wysyłamy wyłącznie w formie elektronicznej na podany adres e-mail przy zakładaniu w naszym systemie.
Faktury wysyłane są po opłaceniu i sfinalizowaniu zamówienia.

Potrzebuję fakturę proforma?
Jeśli do zapłaty za zamówienie potrzebna jest Tobie fakturę proforma możesz ją wygenerować automatycznie klikając w link w przesłanym przez nas potwierdzeniu zamówienia lub w sekcji Historii zamówień po zalogowaniu się na swoje konto.


Moje konto:
W jaki sposób mogę zmienić swoje dane?
Po zalogowaniu się w naszym serwisie przejdź do zakładki Moje konto. Tam możesz zmienić dane do logowania, dane firmy, adres dostawy, a także przejrzeć historię swoich zamówień, opłacić je i sprawdzić ich status.


Wysyłka:
Jaki jest koszt dostawy?
Wszystkie zamówienia, których wartość przekracza 250 zł netto wysyłane są Gratis. W przeciwnym wypadku koszt wysyłki wynosi 11,99 zł netto.

Czy po złożeniu zamówienia mogę zmienić adres wysyłki?
Oczywiście, do momentu nadania przez nas przesyłki zmiany takiej można dokonać kontaktując się z nami poprzez e-mail lub naszą Infolinię.

Klienci zagraniczni. Czy TaniaDrukarnia.pl wysyła również przesyłki poza granice Polski?
Tak, realizujemy wysyłkę poza granice Polski, jednakże koszt wysyłki różni się od cen krajowych. Aby skalkulować cenę wysyłki prosimy o kontakt: biuro@taniadrukarnia.pl


Czas realizacji zamówień:
Jaki jest czas realizacji zamówienia i dostawy?
Na podstronie każdego oferowanego przez nas produktu znajdziesz termin, w jakim Twoje zamówienie zostanie wydrukowane i przygotowane do wysyłki.
Aby termin został dotrzymany, plik musi być poprawnie przygotowany, a Twoje zamówienie opłacone (nie dotyczy wysyłki za pobraniem) tego samego dnia do godz. 12:00.

Przesyłki nadawane są wyłącznie w dni robocze.  Jeśli podany na karcie produktu termin realizacji wypada np. w niedzielę, przesyłka zostanie przez nas nadana w najbliższy dzień roboczy - poniedziałek. Przesyłki dostarczane są w kolejnym dniu roboczym od daty nadania.


Plik został odrzucony:
Przed przygotowaniem projektu zachęcamy do zapoznania się z informacją o specyfikacji projektów LINK
Każdorazowo Twój plik jest sprawdzany pod kątem jego poprawności, a o ewentualnym powodzie jego odrzucenia zostaniesz przez nas poinformowany mailowo.
Kiedy otrzymasz taką wiadomość:
Sprawdź powód odrzucenia
Popraw projekt zgodnie ze wskazówkami.
Prześlij nam poprawiony plik.

Sprawdź najczęstsze powody odrzuceń plików:
- brak spadów lub spady są zbyt małe;
W przypadku zadruku do krawędzi cięcia projekty powinny posiadać spady po 3 mm dla danej krawędzi.

- niekompletne czcionki;
Pamiętaj, aby każdorazowo zamienić wszelkie  czcionki użyte w projekcie na krzywe.

- Overprinty;
Jeśli już musisz, stosuj overprinty wyłącznie dla koloru czarnego

- Niepoprawne rozszerzenie plików;
Akceptujemy pliki w formacie: PDF, PSD, TIFF, JPG, CDR

- Format projektu nie jest zgodny z wybraną specyfikacją.
Wybrałeś inny format w specyfikacji zlecenia niż projekt.
Prace są drukowane w formacie 1:1. Popraw projekt i prześlij go do nas ponownie na adres: prace@taniadrukarnia.pl

- Linie bigu lub falcu nie zostały przygotowane poprawnie.
Prosimy zapoznać się z makietami dostępnymi na stronie każdego z produktów, a następnie poprawić projekt.

- Projekt nie został wyśrodkowany;
Prosimy poprawić projekt i przesłać go do nas ponownie na adres: prace@taniadrukarnia.pl

- Pliki zostały przesłane w różnych formatach (PDF, PSD, TIFF, JPG, CDR;
W celu uniknięcia błędów w druku prosimy przesłać pliki wyłącznie w jednym formacie.

- Plik jest uszkodzony;
Prosimy o ponowne przesłanie pliku na adres: prace@taniadrukarnia.pl

 


Kontakt z nami

Godziny naszej pracy:
pon. - pt.: 09:00 - 18:00